6/18/2009

Ben Dünya'da bir Nokta, Sen Kutup Yıldızı..

Asla para verip almayacağım gazetelerdi kimileri yine de okurdum her haberini ve köşesini altıma sermeden önce. Gece 2:00 ile 3:00 arasında gelirdi güvenlikler. Beklerdim onların gelişlerini, zorlayarak kendimi. Sen sıkça değiştirdiğin çarşafları örterdin yatağına, ben gazete sererdim o demir banklara.

Sen evinde uyurken (ya da ben öyle sanırken) köşede beklerdim ben.. mut'lanırdım sana yakın olduğumdan.. Sen uyurdun ben seni düşlerdim..

Ben hep erken gelirdim sana sense hep geç kalırdın.. Bilirdim çok tatlıdır rahat yataklarda uyku..

Yazları serin kışları sıcak evinde söylerdin "beni sevdiğini", yazları cehennem kışları kutup bozkırda yaşardım "seni sevdiğimi". (yazık inanmıştım)

Yaşlandığımızda (!) bastonlarımızla yürüyecektik güya, yan yana..

Ben Dünya'da bir noktaydım sen Kuzey Yıldızının ta kendisi..
At Beyi..
Sürgün..

0 comments:

Post a Comment