6/10/2009

Yangın..

Kaç ay oldu anayurdumu görmeyeli? Kaç ay oldu doğan günün Erciyes'e vuruşunu izlemeyeli? Ki vasiyetimdi çok önceleri gölgesine gömülmek şimdi ise "siktir edin" diyorum, "siktir edin gömmeyin beni bir kaç kedi ve köpeğe verin beni yesinler" . Kalmasın geriye etim ya da kemiğim, anlamı yok.

Her sabah ya da gece , bir ara yani, başımı suyun altına sokmak için girdiğimde tuvalet / banyo kırmasına aynada karşılaşıyorum gözlerimle, ki çok düştüler (düşürenler yine de sağ olsun), afallıyorum benim yansımam mı aynada yer alan? Böyle eprimiş, böyle pespaye? Umut çok eski günlerde kalmış sanki, anımsamıyorum tadını, duyamıyorum varlığını.

Uzakta olmak zor, uzakta ve yalnız olmaksa daha da zor. Göçmen bir kuşum ve baharı yitirdiğimden beri sürgün daha beter koyuyor. Sürgün sözcüğünü ve sözcük anlanımı bilse de insanlar, bilmedikleri de var Sürgün hakkında ve dilerim öğrenmek zorunda kalmazlar! Kimsesiz kalmayı ve derdini anlatamamayı yaşamaz, yaşamak zorunda kalmazlar. Susmanın kendi içerisinde yarattığı çığlık çığlığa acıyı, yalnızlığın boyun kırıcı eziciliğini, kemik ve et arasına girmiş bıçağın çıldırtan ağrısını bilmez bir başkası.

Sesim yok..

At Beyi..
Sürgün

Saçma ve 2009'da pek de kabullenilir bir şey olmadığını bilsem de kimi gönderilerime şarkı ekliyorum ve otomatik çalsın diyorum. Affola saçmalıklarım!






0 comments:

Post a Comment