6/06/2009

Yük Olmak

Başlığı görünce AtBeyi birşeyler anımsamıştır illa ki. Madem elime böyle bir fırsat geçti buradan bir şeyler yazabiliyorum bu konuya biraz daha açıklık getirip yaptığım terbiyesizlik için bir özür dilemeyi borç biliyorum.
Geçtiğimiz günlerde (bahar şenlikleri haftası) yeni tanışmış olduğum arkadaşlarla dolaşırken alkolünde etkisile saat 4 sularında acıktım diye tutturan ben, arabası olan arkadaşa bişeyler yemeğe götürebilir misin diye tutturmuşum. O saatte açık olmayacağını belirttikleri halde inat etmişim. Sorasında gittiğimiz yerler kapalı çıkmış bende kusura bakma sana da yük oluyoruz demişim. Sevgili arkadaşımda sorun değil bi gün de biz sana yük oluruz deyince ben (hangi akla hizmetse) kimse bana yük olamaz demişim. O sırada verilebilecek en iyi cevabı zaten arkadaş vermiş ve "sende bir gün yük olursun o zaman bize" demiş. Ancak bu olayın sorasın da görüştüğümüz de olayın detayları hakkında bilgi edinerek yaptığım yanlışı fark etmiş ve arkadaşı sırtımda taşımaya karar vermiştim:) her ne kadar taşımasam da elimden geldiğince isteklerini yerine getirdim ve buradan da o gün söylediğim sözler için arkadaşım özür diliyorum.
Bunları yazarken aklıma bir de şu geldi iyi yada kötü yük olduğum insanlara sonsuz teşekkür ediyorum..

0 comments:

Post a Comment