6/11/2009

Yakın

Doğduğum toprakları düşünüyorum bazen. Şu oraya ulaşmanın yaklaştığı günler de.. Düşünüyorum da çok değil 10 ay önce kurtuluyorum bu lanet yerden diyordum. Kendimce hep gideceğim yer daha iyi olacak diye düşünüyorum belki de. Buradayım ve oraya özlem duyuyorum. Oraya gitsem buraya. Nasıl tarif edilebilir bilmiyorum. Bazı şeylerin izahı olmaz sanırım bu da o duygulardan biri.
Zaman geçtikçe anlıyorum galiba bazı şeyleri. Duyduğum özlem belki de herhangi bir yer değil herhangi bir kişi de değil belki de.. Kendi içimde ki bir şeylere özlemim sanırım kendime bile açıklayamadığım. Birşeylerim eksik olduğunu hissediyorum her zaman. Her zaman bir yanım eksik bir yanım yok yada yaralı.. Birini giderebilsem yeni bir eksiğimin türediği sezimliyorum. Bitmez bir kısır döngü içerisinde gitmenin kurtuluş olacağını düşünüyorum hep. Sorasında da daha öncesine bir özlem beliriyor içimde. Mutlu olmadığım o geçmiş zamanlar bile şuandan daha iyiydi aslında hissi ile yaşıyorum kim bilir belkide ben bilmiyorumdur yaşadığım zamanın kıymetini. Yine bir gidiş yakın o özlenen topraklara x lere y lere ..

Barış

1 comments:

AtBeyi said...

Bazen nerede olduğumuzdan ziyade nerede olmadığımız önem taşıyor sanırım. Nerede değiliz? Nerede olmamamız gerektiği belli ama nerede olmak istediğimiz meçhul.

Post a Comment