6/03/2009

Nerede benim terliklerim? [Küfür içerir]

AGD nedir? önce bununla başlamalı sanırım. AGötü Dağıtmak olarak bilinen ve Göt olmak olarak da anılan bir durumdur efendim, ki bir çoğunuz bunu bilir. Bir çoğunuz derken kimi kasttettiğim ise bir bilinmez zira bloğu açtığımdan bu yana sadece 52 farklı kaynaktan ziyaretçim oldu ve bunların bir kısmı arama motoru botu . Her ne ise.

Dün gece sol teki nike çakması sağ teki adidas çakması olan bir çift terlik kayboldu. En son Lefke Avrupa Üniversitesi Gemikonağı Yerleşkesinde ayaklarımdaydılar. TSi 03:10 gibi bir arkadaşı aramışım telefondaki kayıtlara göre ve o arkadaşı aradığımda yerleşkenin önündeydik demek oluyor ki TSi 03:30 civarında kayboldular. Gören eden olursa bir zahmet haber versin.

Mest Rakı var hani, 50'lik şişesi pek güzel. O rakı ile Absolute denilen votka'yı bir arada tutmayın derim. Zira göt edici etkisi varmış. Anlatayım ..

Gece içtik (klasik haline geldi ayrımındayım) ve arkadaş (Enver) bizi yerleşkeye bıraktı, ben yerleşkenin kapısında bir başka arkadaşı aradım (adı önemli değil zira kaç senedir görüşmüyorduk ve görüşeceğimizi de sanmıyorum çok sene daha), aradığım arkadaşa "yazık oldu bana farkındasın değil mi?" demişim. Yerleşke içerisinde absürd (absürt mü yoksa) sloganlar attığımızı da şimdi öğrendim ("Alparslan Türkeş'in askerleriyiz" bunlardan biri), LAÜ Plaza dedikleri sahne civarında bir yerde oturduk bir süre, arkadaş sigarasını, ben çakmağımı yitirdim (aslında onları da bulsanız fena olmaz. Sigara muhtemeldir ki winston box, çakmak ise boyna asma aparatlı kırmızı renkte üzerinde west yazan bir çakmaktı.).

Ve bundan sonrası yok. Odaya nasıl gittim? Kimle gittim? Terliklerim ve çakmağım nerede?

Sabah olup uyandığımda elimde bir acı vardı. Gül dikeni batmış elime (!), ancak odada gül yok. Terliklerim de yok. Bizi yerleşkeye bırakan arkadaşı aradım sağ salim eve dönüp dönmediğini öğrenmek adına. Ve bombayı patlatmış oldum. Bizi yerleşkeye o getirmemiş. Güneş bırakmış. Bunu Yurdağer'e (diğer göt olan arkadaş) söylediğimde ise onun da bunu bilmediğini öğrendim.

Saçma ve gereksiz bir yazı olsa da bilinsin isterim. Dün gece kalbinizi kırdım ya da küfür etti isem ne bileyim rahatsızlık verdi isem "özür dilerim", alkol bu çarpıyor.

At Beyi
Gemikonağı

Düzenleme : Son aldığım haberlere göre kayıp olan sigara marlboro kırmızı box ve kayıp olduğu sanılan çakmak da kayıp değil. Terlikler de LAÜ Plaza yanında bulundu ancak nike teki olan kullanılamaz durumdaydı. Gül halen Kayıp.

0 comments:

Post a Comment